17. Die Young.


Witajcie po długiej przerwie. < 3

Wybaczcie,ale nie miałam kiedy i jak dodawać notek. : < Co u was po Świętach , po Sylwku? U mnie był kolega,było zajebiście. :3 Impreza do 3. ; ) Zawsze lajcik. < 3
Dziś w notce moja ulubiona : Ke$ha. < 3 Nie wiem ale bardzo polubiłam ją... o.O Heheh. : )
Chciałam od razu pozdrowić wszystkich moich bliskich przyjaciół i moje postanowienie noworoczne brzmi "Uważaj komu ufasz." oraz "Mniej kłócić się z przyjaciółmi". ;) Trzymamy się dyskrecji. :3

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


BIERZESZ = PISZESZ.
ZAGLĄDASZ = SKOMENTUJ. <3

Do następnej. ; )

19 komentarzy:

  1. W pierwszym blendzie mogłaś nie wymazywać błyskawicy, tylko 'pozwolić' jej schować się za krawędzią.
    Ale on oraz 7 i 8 blend są śliczne :>

    OdpowiedzUsuń
  2. są MEGA...szczególnie ten 3 ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne są ;D Dodałam się do obserwatorów ;>

    OdpowiedzUsuń
  4. Strasznie nie lubię Ke$hy, mimo to nagłówki są naprawdę ładne (mój faworyt; trzeci).

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie lubię Ke$hy, za to nagłówki owszem :>
    Mój ulubiony to pierwszy ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też nie znoszę Ke$hy, ale nagłówki serio sa świetne :3 Według mnie najlepszy 8 :D

    OdpowiedzUsuń
  7. awww *.* robisz piękną grafikę *.*

    OdpowiedzUsuń
  8. zapraszam na mojego bloga : http://intestazioni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Otrzymujesz nominację do Liebster Blog Award! Dowiedz się więcej na fleur-impression.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Zostałaś nominowana do Liebster Blog Awards przez ombre-bonheur. Wiecej informacji u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Cześć :)Ten blog został nominowany przeze mnie nominowana do Liebster Blog Award szczegóły u mnie na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  12. Strasznie mi się podobają blendy twoje

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne blendy.Szukam osòb do bloga,chodzi o to aby pisać o swoim idolu.Jeżeli jesteś zainteresowana napisz mi na gmaila misio1677@gmail.com sorry za spam

    OdpowiedzUsuń